سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزی او خواهد آمد . . .

این جمعه هم گذشت اما او نیامد . . .


چند روز پیش که اخبار گفت ترکیه زلزله اومده، یاد یکی از علایم ظهور افتادم. یکی از علایم اصلی ظهوردر سال ظهور(اگه اشتباه نکنم) این هست که در سرزمین شام (سوریه،ترکیه، عراق،لبنان،اردن و فلسطین) زلزله ی بزرگی خواهد آمد.

دوستان و منتظران توجه داشته باشند که هر زلزله ای، علامت ظهور نیست. 

چند سالی است که دشمنان به سلاح هایی دست یافته اند که می توانند زلزله ایجاد کنند. شاید اسم هارپ را شنیده باشید. یک سلاح فوق پیشرفته و فوق سری می باشد. بعضی ها علت زلزله هاییتی را نتیجه آزمایش این سلاح می دانند. شاید بعضی ها بگویند هارپ وجود خارجی ندارد. اما وجود و یا عدم و جود این سلاح به  ادامه این مطلب آسیبی نمی زند.

پس بقیه اشو بخون. . .

همین طور که می دانید یک از اهداف دشمنان (اسلام) از بین بردن گذشته سرخ(عاشورا) و آینده سبز(ظهور منجی آخر الزمان) می باشد .

در این راستا احتمال می رود دشمنان برای سست کردن عقیده ی ظهور در بین شیعیان و منتظران از این سلاح  در منطقه ی شام (خاورمیانه) استفاده کنند و باعث ایجاد زلزله ای مصنوعی شوند، تا ما شیعیان گول بخوریم و سماق بمکیم. زهی خیال باطل . . .

 به نظر این قلم منتظر واقعی کسی است که همیشه آماده باشد نه اینکه با توجه به علایم خودش را آماده کند. پس همیشه آماده باش . . .

روزی او خواهد آمد و زمین پر از عدل وداد خواهد شد . . .

استفاده از این مطلب با ذکر منبع: mortezanevis.blogfa.com بلامانع می باشد.





|لینک ثابت| نوشته شده توسط مرتضی مجیدی در جمعه 90/8/6 و ساعت 8:28 عصر |   نظر
http://www.parsiblog.com/Template.aspx#